01 March 2010

2009 detsember - jõuluehted ja minu esimene traaditöö


Minu esimene traadiväänamine Marre ja Sireti õpitoas! :P
Suured tänud ehetemaailma valgustamise eest ja ehetepisikuga nakatamise eest!
http://vaatan.blogspot.com/2009/12/opituba.html


Heegeldatud jõulukuulid.



Lumehelbekesed helmestest.



Heegeldatud lumehelbed.


Lilleke helmestest.
Heegeldatud pitsiga kaunistatud küünlatopsid jõulukinkideks.

Vasakul: õpitoas meisterdatud Janeli esimene helmetöö - käekett, paremal: minu katsetused.
Heegeldatud jõulukellukesed.
Helmestega kaunistatud küünlatops jõulukingiks.
Ehted jõulupuule! Heegeldatud kaunistusrüüd klaaskuulidele. :)

2 comments:

  1. mulle meeldivad need jõulupuu kuulikesed eriti. ja mu kassile ka, kiskus ühe mummu põrandale ja veeretas seda rõõmsalt mööda tuba. õnneks ei läinud katki

    ReplyDelete
  2. Siis läks küll hästi! :) Peaks neid vist järgmiseks jõuluks kohe rohkem valmis tegema.

    ReplyDelete